Ljuvliga Måndag!

Det finns en anledning till att jag älskar måndagmornar. Eller egentligen två. 1. Jag är helt oberoende av måndagar gällande jobb för egen del. 2. Min kille är alltid dubbel så mysig på just måndagar. Innan han kliver upp ur sängen så kan han spendera en halv timme med att kärleksförklara sig och pussa på mig. Det är vad jag kallar en bra start på veckan!! Speciellt uppskattat idag då gårdagen spenderades i sängen med en hink på min vänstra sida. Magsjuk något så in i bomben. Ni vet så där så man nästan lyfter upp hela kroppen då magen drar ihop sig och ett skrikande halvkvävt ljud kommer ut från halsen. Obehagligt. Idag känns det bättre och jag leker med magdöden och äter en banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0