24e September


Underbara julefrid, tre månader to go.
Som birthday girl är det helt OK att poppa skumpa mest hela tiden!

...innebär för mig;
Tre månader kvar till jul och sex månader kvar tills jag fyller tjugosex och får vara birthday girl igen. Härliga tider! Jul och födelsedagar är lite det jag lever för.. Jag älskar't helt enkelt! Julen i år kommer dock inte helt utan ångest i följetåg.. Frågan om hur ska jag klara en hel vinter utan... Ja, vinter är rätt stor. En jul utan... Jul. Utan familj och mina närmsta vänner...? Det skär i hjärtat men hur det än blir och vart jag än kommer befinna mig så blir det iallafall jul! Min födelsedag firar jag gärna vart som helst, så länge jag får öppna paket!!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja det stämmer. dagen efter vaknade jag av solen så :D

2010-09-25 @ 10:17:44
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0