Cold Stone



...Creamery.
Ljuvliga glass. En betydligt mycket bättre dag idag, trots regn och rusk på förmiddagen. Förbjudna Staden har, återigen, besökts och även Hutongerna. Ikväll kommer Sophia för lite sällskapa och mat. Borde börja fixa inför det nu egentligen. Städa iordning något och piffa. Laga mat får Ramsey göra, blir så mycket bättre då. Har förresten varit på sjukhus idag med. Ett kinesiskt sjukhus för mina sub-tropiska parasit bett. (!!??!! vet fortfarande inte vad det egentligen är) Träffade världens, iallafall Pekings, sämsta läkare.. Får hoppas medicinerna hjälper. Uppdatering kommer.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm sådan där smarrig glass. Visst var det dit vi var och mumsade? Those were the days.

Kom att tänka på då vi var till olympiabyn och vi skulle modella á la kineser vid de där duvorna, och jag slog i pannan och nästan fick en Kalle Anka bula - du vet då mormor låg på bänken och skrattade. Vet inte varför jag kom att tänka på det. Ja, ja...

2010-09-21 @ 14:58:03
Postat av: Cissi

gott med glass :)

2010-09-21 @ 22:22:43
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag vill ha en sån. Och jag vill ha min Becka närmare mig! Saknar dig!

2010-09-21 @ 23:29:28
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0