Day 16


Vidriga djur. Vidriga!


...på mitt jobbmaraton.
Mer än hälften to go. Yay!....??.... Varit en bra dag idag, det var en bra morgon. Tills vi krockade. Hela gruppen. I bussen. Jag har ont i ryggen och Andreas är arg. Så det kan gå! Men alla klarade sig, förutom bussen och bilen framför. De vart lite platta. Herregud, sånt som händer! UuuuhHum. Dessutom; we have a big little roach problem. Har har alldeles för många kackerlackor som springer runt här hemma, skit äckligt! De verkar ha bra hörsel också, varje gång jag ser dom så lägger jag, så klart, av ett tjut i ton av Aaaaaaaaaandreeeeeeaaaaas. Kackerlackakackerlackakackerlacka! Ta boooooooooort! i en hög pitch vilket de har börjat lära sig känna igen för så fort jag börjar smiter de in under små, låga, trånga saker så vi (läs: Andreas) omöjligt kan komma åt dom. Kul. Nu ska vi kolla Kungarna av Tylesand och se what the fuss is all about lixom. Kul - igen.

Kommentarer
Postat av: korven

Kackerlackor är GAGAGGAGAHAHAHAHAAAAAGHH! (äckliga. Ring Anticimex?

2010-09-22 @ 17:42:46
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Cissi

uscha :/

2010-09-22 @ 19:22:01
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0