Dessa ljuva shopping


kappan som är mkt snyggare i verkligheten, speciellt på moi. Mango.

...behov!
Shoppingdjävulen har tagit över och jag vill handla i princip allt jag ser. Antingen är modet sjukt passande för min stil eller så är jag helt enkelt bara galen. Idag, efter den bästa middagen på nya favvo restaurangen Modo, slank jag in på Mango. Förra veckan hade de inte särskillt mycket att erbjuda - men idag.... OMG. A loooooot of lovely stuff, yeeeees! Mycket trevligt. Speciellt förtjust vart jag i en svart kappa med så sjukt snygg fit att jag nästan ramlade baklänges när jag såg mig själv i spegeln, tyvärr inte varm nog för vintern. Sååå frågan är, mai bu mai? Ska jag köpa eller inte. 1999 pix går den på och en Indienresa hägrar. Beslutsångesten är total.

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, vad du fiskar efter godkännande din lilla filur. I rest my case, sjukt snygg, men som sagt Indien. Can't tell!

2010-09-23 @ 17:50:56
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: johanna

Förresten tänker jag inte gå in på din blogg igen förrän du har publicerat så pass många inlägg så den fruktansvärda bilden på kackerlackorna försvunnit!

2010-09-23 @ 17:52:01
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0