Håll tummarna


Double happiness
,

...för mig!
Jag är så jävla trött på att hela tiden råka ut för skumma grejer, sjukdommar, folk och annat fä. Just nu är det mina.... ja, vad det nu är, som irriterar ihjäl mig. Inte nog med att man varit sjuk och fått lov att jobba massor i 190 även fast man egentligen bara skulle legat nerbäddad, nu när rösten nästan håller en halvdag och hostan inte får en att tappa andan så har munsåret i nästan brustit ut i all dess munsårighet... Plus konstant huvudvärk. OCH tillråga på allt ska jag även tycka att det är okey att ha sår på armar och ben som bara blir fler och fler och större och djupare, mer och mer kliiga. (Okey, de är inte skit stora alls den största som en 50-öring men det kvittar.) Jag blir vansinnig!!! Jag ger pillren och krämen som den där humbug läkaren skrev ut två dagar, har det inte gått över då tvingar jag upp stora plånboken och går snabbast möjligt till Beijing International Hospital. Då får det vara nog. Två knölar på halsen har jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0