Platsförflyttning




...resulterar i mindre bloggande.
Vart lite stressigt igår med en borttappad tant på en gigantiskt marknad, mega blåsan Olsson på tån, försenade shower och för mycket oren tvätt. Nu är allt ok och i sin ordning. Typ. Bytt station har jag gjort också. I Xi'an för en natt, imorgon far vi vidare. Har fottat en del idag tänkte bjuda på en typisk dag på jobbet i bild. Senare. Det var väckning 04,15 imorse (mitt beslut så kan egentligen inte klaga) så nu måste jag nog dra i mig lite svart guld, som i detta fallet är mer sandfärgat sötningsmedel, innan jag ögonen går i kors och jag blir inhemsk.

Kommentarer
Postat av: johanna

Äsch, inte då. Det är ju bara biggest looser som gäller!



Vad duktig du är som jobbar och jobbar =)

2010-09-10 @ 13:57:42
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0