Ladies and gentlemen, we are preparing for take off...





Please fasten your seatbelts and put you chair into upright position.
Billiga flyg till Peking med Lufthansa, från 3599 t.o.r. Besök? Jag finns här och agerar mer än gärna värd från den 28e Maj genom Juni.

Lämnade av min nästsista grupp tidigare i förmiddags, imorgon ska jag hjälpa Andreas med hans grupp och sedan har jag en vecka framför mig av rastlöshet. Ugh. Aja, finns mycket här som ska göras och planeras så jag tror jag överlever. Ikväll är det planerad middag med Kristen på Dali Courtyard och imorgon bli leksandsmiddag med Stefan, Deniz och Joanna. Sushi på hatsune kanske!? Hur som blir det alldeles säker mycket trevligt! Ska försöka hinna med kameran.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Himla skit, vaar ju väldans bra priser, vill så gärna åka, men lite svårt att fixa ledigt en vecka direkt på det nya jobbet! F*CK!

2011-04-28 @ 09:23:37
Postat av: johan

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJjjjjjj!!!!!! INTE HATSUUUNEEEE!!!!!

hååå... :(

2011-04-28 @ 09:55:37
Postat av: mamma

Och snart får du ett helt gäng från Leksand att ta hand om. Det blir nåt de =) Läääääängtar!!!!! kramis

2011-04-28 @ 11:40:01
Postat av: johanna

när kommer du hem då??

2011-04-29 @ 11:27:38
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, Hatsune!...Guuu sä gött! Ät lite för mig med.

2011-04-29 @ 15:27:28
Postat av: tess

Åh vore skitkul att komma! Lite synd att det bara bar juni ut, kan.ta semester från den 18 juli när katalogen är klar.. ska bli väldigt kul om du kommer till midsommar,planerar att viga all min tid åt er tjejer då och inga andra:)

2011-05-01 @ 08:57:21
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0