But Hello Sir!

Det är inte alltid skitkul att ha ett företag i lägenheten..! Idag, imorse, var en av de gångerna.. Andreas var inte hemma, jag var påväg ut och skulle bara gå på toaletten innan. Så ja, där sitter jag med jeansen nere vid fotknölarna, visslandes, rätt nöjd och med toalettdörren helt öppen då det knackar på ytterdörren. Fan. Är jag bara tyst så går de nog här ifrån var min tanke. Så jag knep igen på alla sätt o vis och hoppades på det bästa, men nejdå. Inte det. Kinesfan öppnar istället dörren in till lägenheten och kikar nyfiket och storögt (tro mig - tjipptjopps kan få redigt stora ögon bara de vill!!) in. Till er som inte varit hemma hos oss så kan det vara bra att veta att toan ligger direkt bredvid ingången och är dörren öppen och man bara sneglar lite åt vänster då man kommer in så ser man rakt in i badrummet och jo men visst! Det gjorde han. SF-killen. Han såg mig, jag såg honom. Båda två högröda i ansiktet och han med en snabbt och viskande ursäkt Huuuh! Bu hao yisi! Förlåt! samtidigt som han rätt omgående stängde dörren och jag lika kvikt vart färdig och gick och öppnade dörren för honom igen. Tog emot kuvertet, betalade och tackade för mig. Pust och Fuck. En äkta toapers! Men det värsta nog ändå att han fortfarande stod och väntade på hissen då jag skulle gå ut, så vi fick dela seghiss i 23 våningar.. Grattis till mig och bra start på dagen. Dock kan vi nog vara säkra på att han knackar och väntar nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha! Heja Kina!



Var det dina strumpor alltså :) HAha, tack tack. Men varför??

2011-02-22 @ 08:04:03
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0