Kinakullan är inne



på spa treatment.
Eventuellt blir hon snyggare efter, kanske inte. Hur som helst så kommer det inte gå fort. Hipp som happ kanske det händer någonting, men mest troligt är nog att ni inte ens märker det. Jag hade iallafall tänkt att ta tag i detta lite igen. En pånyttfödelse? En reinkarnation? Who knows. Det blir vad det blir, men tanken är iallafall att det kommer att bli lite mer av en reseblogg. Absolut inte en reseblogg, men ni vet. Åt det hållet. Eftersom jag reser mest hela tiden. Det är ju mitt jobb. Och mitt liv. 19 days and counting till Indien. 57 start- och landningar under 2010. Hur många blir det 2011? Fråga till migsjälv, hur kan du/jag fortfarande vara flygrädd!!??!?!



Kommentarer
Postat av: tess

bra jobbat vännen! kom ihåg sen när du ska lägga in bilder på bloggen att du kan välja upp till 800 px bredd på dem, då blir de lika stora som jag har om du väljer 800!:)

2011-01-05 @ 08:46:33
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0