Invitations



Fick ett brev på posten idag - Inbjudan till grupp för blivande föräldrar. Woop woop. It's getting closer! Sextonde augusti kör dem igång och det är ju riktigt snart! Visst, det känns lite tråkigt att Andreas inte är här då det sätter igång med han kommer hinna hem till de två sista träffarna vilket är toppen! Kommer bli bra det här! För övrigt stod jag, som jag ofta gör nu för tiden, och kollade på mig själv i spegeln tidigare under dagen. Eller på mig förresten.. På magen. Hur som, när man kollar riktigt länge på något, lixom riktigt glor så börjar det efter ett tag det man kollar på att disformeras.. Håller ni inte med? Jag brukar se ut som barbamamma ungefär innan jag släpper blicken, det är standard. Idag dock så kom en annan form upp. En dromedar - Felvänd.. Där här ni lägesrapporten för dagen. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0