Broken boxes




Fick precis ett något irriterat (med all rätt!) samtal från mister. Våra lådor har kommit fram till Xiamen - totallt förstörda. Jag tror jag citerar rätt när jag skriver "det ser ut som någon stor jävla jätte har hoppat på dem"... Fan. Jag bad Andreas att han skulle öppna till exempel lådan med grejer från köket, porslin och sådant. Den var tydligen i princip av på mitten. Så jävla surt och bara att hålla tummarna för att något är helt. Min jullåda.. Sorgen om det är sönder är obeskrivbar!!! Här hyr man in en Brittisk flyttfirma, betalar lite extra för det, och går runt i tron om att det ska gå prima ballerina, men nope. Dessutom var det en gubbe som var på plats och skulle flytta upp allting i lägenheten. En gubbe. På över femtio lådor och ting. När han är i hissen med lådorna, vem vaktar de sakerna som är kvar ute då? Andreas fick ringa över Hoffen, sin kollega, som nu agerar vakt. Va fan lixom!?! Och som försvar till att lådorna gått sönder säger de att det var dåliga lådor... Mmm, bra att inte Addes företag inte använder precis likadana lådor ett flertal gånger per säsong och skickar saker i över halva jorden då!? Eller....? Detta har gått över en fjärdedel av Kina. Beijing Rangers Relocation Co. - Screw You!

Har bett Andreas ta kort på det hela, får jag dem delar jag med mig. Tills dess, håll tummarna med mig för att inte alla våra fina saker är i ett enda stort pussel....!


Kommentarer
Postat av: Erik

Herre. Varma kläder i Xiamen? de är 35 grader

Hoppas allt är bra med bullen / ERIK T

2011-07-30 @ 13:33:06
URL: http://tangledgarment.tumblr.com/
Postat av: rebecca

Haha, sant! MEN! När jag kommer dit i Januari har jag en känsla av att de kommer behövas - inomhus om inte annat ;-)

2011-07-30 @ 15:44:41
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0