Happy Birthday dear friend

Idag fyller en av mina allra närmsta vänner, Johanna år. 26 episka. Hanna, Hoppas du har och får en underbar dag fylld av goda ting! Jag hoppas att du vet vad du betyder för mig och vad du är - en fantastisk människa! Du är en sådan vän som, oavsätt situation, väder eller förutsättning ställer upp och alltid finns där, vilket är guld värt! Och även fast vi ses alldeles för sällan så känns det som vårt vänskapsband stärks för varje gång vi ses och jag får för mig att du känner det samma.. Älskar och saknar dig fina du.






... Och till er andra underbara vänner där ute, även fast Johanna fick en liten kärleksförklaring såhär på kvällskvisten så hoppas jag att även ni vet vilken plats och betydelse ni har i mitt hjärta! Group Hug!!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naw, Nu grinar jag! Sötaste du. Älskar dig med och, ja, känner samma lika! du är underbar!

2011-03-07 @ 08:12:31
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Sannie

Ska iväg som AU PAIR i USA, vad kan man köpa till en 11årig tjej, 8årig pojke och en 6årig flicka?! o__O

2011-03-08 @ 10:24:20
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0