In a week - the final countdown








































Om precis en vecka fyller jag år. Jag är ett av de mytomspunna Marsbarnen. 26 episka sägs det att jag fyller och med tanke på hur hysteriskt födelsedagsälskade jag är så har jag nog rätt bra koll på min ålder! Heh. Jag har inte ens en gnutta ångest eller åldersnoja. 26 år känns ungt, som att det är runt den åldern som saker och ting börjar ordna upp sig. Hur som haver, det enda jag önskar mig är; plättårtan ovan, löneförhöjning, ett körkort, en flygbiljett, fler kunder och kärlek. Vad tror ni om mina chanser att det kommer gå i uppfyllelse? Plättårtan vill jag nog ha mest.

Nedräkning inför min b-day:
*-1 dag till ledig dag. *-2 dagar till Saigon. *-4 dagar till Kambodja, Siem Reap. *-6 dagar till Thailand, Bangkok. *-7 dagar till min födelsedag och tills jag möter upp världens bästa Andreas i Bangkok för en lovely weekend!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Annars kan du be vår bästaste mormor att göra pannkakstårta när du kommer hem, för hon är jättebra på det. Eller om det kanske var mormor Viola?.. Hur som, mormor har ju hennes gener så det kan inte bli annat är smaskigt.

Klem på dig!

2011-03-17 @ 15:27:08
Postat av: rebecca

Mycket sant! Ska nog skriva ut och posta bilden till henne, då har jag nog garanterat en exakt, kanske tom ngt bättre, kopia på tårtan som väntar när jag kommer hem! :-)

2011-03-18 @ 01:19:45
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det verkar ju dessvärre vara det jag har gjort, begravt den alltså. Kan inte hitta ottomansk någonstans, till min och eftervärldens största förskräckelse. Tur att allt som postas på internet finns kvar :) saknar dig med.



Planera? Vad? KINA! hur går det med jobbgrejen. Vi kan inte åka nån annan gång riktigt, så, för att halvcitera consumer, fix it :) pöss

2011-03-25 @ 15:27:49
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0