Angel of mine



För ett tag sen fick jag ett skype samtal av världens goaste Leia, hon hade gjort ett paket. Inte till mig, inte till Andreas utan till Ängla. Vår lilla Ängla som inte riktigt fick någon chans i detta livet. Men Leia vet till fullo vem hon är och hade gjort ett paket till bara henne. Några dagar efter detta samtal fick jag bilden hon målat i mailen. Söta fina lilla prinsessa - tusen tack för den fina presenten. Jag lovar att Ängla glädjs åt den vart än hon nu är, och jag... Jag kan inte kolla på bilden utan att böla som ankunge.

Bilden är åt ett håll, sen är texten åt ett annat - för er som inte är läskunniga står det EANGL alltså ENGLA!

Kommentarer
Postat av: tess

Åh så gulligt gjort! Sötunge:)

2011-05-03 @ 16:42:01
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi är fler som gråter tillsammans med dej över den här fina,fina bilden som ingen annan än just Leia skulle kunna göra <3<3<3

2011-05-03 @ 17:00:01
Postat av: Joanna

Men söstaste =) barn är ju bara helt underbara!!



2011-05-03 @ 19:05:38
Postat av: Eliisa

Snyft så vackert kan bara göras av den som har direkt kontakt med änglarna :)

2011-05-03 @ 19:44:53
Postat av: Eliisa

Snyft så vackert kan bara göras av den som har direkt kontakt med änglarna :)

2011-05-03 @ 19:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0