From my point of view



Inte mycket att rapportera idag egentligen. Mår bra men känner mig rätt down för att vara ärlig. Har psykiskt väldigt väldigt svårt att acceptera min viktuppgång och måste konstant kämpa med tankarna för att göra detta rätt, att gömma sig under täcket och skita i att äta är inte ett alternativ. Känner mig sjukt ensam och det är så mycket som måste tas tag i. Glad att det inte är långt kvar till den andra då Andreas kommer hem för en vecka. Första magbilden jag bjuder på iallafall, Yay! En "riktig" från sidan får ni vänta lite med, jag lär egoboosta mig själv först för att kunna ta och lägga upp en sådan. Jag skäms över hur jag känner inför mig, för jag är så glad över det som sker men mitt psyke tar upp så mycket gammalt. Så mycket fel. Men! Som sagt, jag mår bra - bara lite down en kortis. Snart back on track fylld av positiv energi!

För er som undrar, ja min mage är sne åt vänster. Liten ligger nog lite skumt och vänster sidan står ut lite extra mest hela tiden! Heh.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Stor kraaam honey! Vi väntar med spänning tills du är redo för en "frånsidan" magbild! :-)

2011-05-30 @ 18:26:45
Postat av: Anonym

Den är FIN din mage lite sned åt vänster! Åååå, jag är så himla säker på att du är störtvacker som gravid. På med tajjt, på med fluffigt, på med allt! Det är bara bara fint att vara gravid kära Beccis.



Pussar från Götet till dig och Karate Kid!

2011-05-30 @ 23:12:47
Postat av: Anonym

Jag glömde skriva att det var från mig. Billebo du vet.

2011-05-30 @ 23:13:51
Postat av: Johanna

Man kan ju undra vem som är gravid egentligen när jag bara grinar så fort jag tänker på dig och magen. Du är vackrast i världen vännen. Det vet jag. Jag dör längtdöden till du kommer hem!

2011-05-31 @ 00:41:44
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: tess

Du är vackrast i världen vännen! Och du får tänka att vikten där inne faktiskt är en liten människa, den finaste gåvan vi kan få och som kommer att älska dig hela livet så som du kommer att älska den:) längtar tills du kommer hem! Då ska vi krama pårej allihop.

2011-05-31 @ 08:01:50
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0