The cool docks for the cool kids


Nyss hemkommen från show och middag, ab fab!! Showen ERA Intersection of Time som jag sett tre gånger tidigare levererade som vanligt - ska någon av er till Shanghai är det något som inte bör missas. Middagen åt vi på Kebabs on the Grill en Indisk restaurang som ligger bortanför The Bund vid Cool Docks. Riktigt trevligt place och maten var grym! Precis som att vara tillbaka i Indien, mumma! Nu är det nighty och uppladdning för andra och sista dagen i SH för denna gången.

Kommentarer
Postat av: tess

verkar som ni har det riktigt bra:) men nu vill jag ha veckouppdatering! puss

2011-05-27 @ 10:39:09
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/
Postat av: Emma B

Jag har sett den!

Så jävla bra. Jag tror de kommer från en annan planet.

2011-05-27 @ 18:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0