We don't sleep when the sun goes down



Vaknade tio imorse, sov två timmar mellan halv fyra och halv sex - inte skitkonstigt att jag inte kan sova nu. Men det känns helt OK, spanade på H&Ms rea och för första gången sedan jag och shopping inte var bästa vänner så handlade jag över nätet. Riktigt nöjd är jag med! Fjorton prylar, varav tolv klädesplagg för ynka niohundralappen. Tyvärr var jag lite för sent ute för de flesta mammakläderna men klickade hem endel klännigar och linnen som bör funka, inga feststassar direkt med välbehövliga basplagg! Innan jag slutförde köpet kände jag mig dock tvungen att skicka till Andreas och dubbelkolla om det verkligen var en bra deal detta.

R- Jag kan inte sova, så jag nätshoppar.............
A- Haha jasså vad shoppar du?
R- H&M har rea... 14 plagg för 900 är väl bra????????????? Eller ja, 12 plagg och två armband för 15/st.
A- Oj det var billigt. Shoppar du mammakläder?
R- Of course! :-)
R- Varför är du vaken förresten?
A- Du väckte mig......
R- Hoppsan.


Jaja, så kan det gå. Jag fick min konfirmation iallafall och nu längtar jag ännu mer efter att komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0