Hey! Just call me SuoNai


Where I wanna be. Out in the sun, early morning. Quiet. Drinking Masala Chai. In India with love.

Tusen tack för alla fina gratulationer och lyckönskningar! Vi är så så så glada och jag kan skratta mig lycklig som träffat Andreas. En helt fantastisk människa som gör mig hel och det är mer än jag någonsin önskat och vågat hoppas på. Varje dag berikas jag med fina ord, kärleksfulla mail och sms, blir uppvaktad som en prinsessa och det värmer hela min själ. Tack love! Som planeringen går nu kommer bröllopet vara i Svedala nästa sommar, mer än så är helt blankt. Men det finns tid.

Just nu är jag ute och jobbar. Jobbar, jobbar, jobbar i 190 precis som vanligt och ja. Det känns. Snurrar i bollen från klockan ringer på morgonen tills jag somnar på kvällen.. Många tror och tycker mitt jobb (guide/färdledare för Svenska turistgrupper i Kina) måste vara drömjobbet och att det är hur soft som helst - till dem skulle jag bara vilja säga. Nej. Och ingenting mer. Kommer tillbaka till Peking på tisdagkväll, så under veckan kanske det blir bättre uppdaterat här på bloggen men det är långt ifrån ett löfte. Nästa grupp anländer dagen efter gruppen jag har nu lämnar så helg och ledighet finns inte. Men, hur det än verkar så klagar jag inte! Inte mycket i alla fall.

En sista rad. Tack Johanna, du gjorde min dag med ditt fina sms! Tack tack tack, det hade inte kunnat komma mer lägligt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Svedala? Varför? =) Är ju inte särskilt långt härifrån.. Dock kan ju läget vara helt annorlunda nästa år.

2011-04-10 @ 15:49:37
URL: http://majasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0