Constant lack of inspiration



Jag vill så gärna, men det händer så lite. Jag känner noll inspiration till vad jag ska skriva. Ibland under dagen kan jag känna - ja fan. Detta borde komma upp på bloggen. Så kommer jag hem eller kanske bara sätter mig. Datorn i knät. Blööööööupp. -Ish. Säger hjärnan innan den bluescreenar och det står error över hela mig. Can't help it. Något bättre går det för den andra bloggen men det är för att det mesta som sker i min error-drabbade hjärna har med bebisar och allt runt omkring att göra. Det är en sådan period. Tid.

Hur som haver. Ska till friösren idag. Tips? Går dit utan att ha en aning om vad jag vill. Ha förändring, det är klart. Men kapa mycket hår? Lite? Blond? Mellan? Mörk? Idéer några? Lämna dem gärna här då. Vore ju inte allt för ouppskattat. Oooh! Och förresten. Nionde september flyttar vi in i vårt skogside här vid Leksand Strand. Blir fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0