In a blur



Då var man där igen då. Vid den där packningen... Nog för att det ska bli helt underbart att åka på den här lilla mini-semestern men herreminget vad jag absolut inte älskar att packa! Eller mest kanske det är hela det här fixifixandet inför att man ska iväg. Jag vet inte. Mycket har nog att göra med att jag jobbar tills typ minuten innan tåget går denna gång vilket leder till en hel del oklarheter och stress. Men oavsett så är jag inte något störra fan av det hela, nää. Helt klart inte. Göteborg är det iallafall jag ska till, och äntligen ska jag få träffa min fina Andreas igen. Fasen - det har bara gått strax över en månad men det känns som vi inte sett varandra på evigheter! Så mycket har ju hänt.... Roligt ska det även bli att träffa lilla Farmor och bästa Jonna. Ja, kommer bli ett par sköna tre dagar av ledighet och mys! Får helt enkelt vara värt hustlet som är innan...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0