Little Miss Cutie-pie



Bilder från gårdagens badstund vid knubbens, Siljan.


Det sötaste från gårdagen måste varit då jag och Leia satt i mitt rum och småpratade lite, så som man bara kan göra med henne och klockspelet utanför började dåna varpå Leia säger - Men Becca! Snart så ska ju du gifta dig!! Har du glömt bort det eller? Haha, neeej det har jag inte glömt bort, det stämmer ju bra att jag ska göra det men inte riktigt än, svarar jag och Leia fortsätter -Jaa, då ska du ha en prinsessklänning som är vit. Och jag kanske också kommer ha en. Fast regnbågig, det är nog en regnbågigad jag vill. Sötan!

Två av de två sötaste små männikorna som finns är helt klart Leia och Lucy, ingen tvekan där. De kom hit och väckte mig redan klockan sju imorse då föräldrarna jobbar, så nu är det hög tid att gå och äta lite frukost!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur go är hon inte den här underbara lilla tjejen?!?!?! Hur go som helst!!!! Och Lucy visade sej vara en riktig baddare till badare =) En till som är precis hur go som helst!!!!

2011-08-02 @ 17:17:47
Postat av: A

Ja lätt en prinsessklänning ;)

2011-08-03 @ 08:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0