Recharge



E
fter en härlig dag igår med först besök på frisörtoget (vilket resulterade i en, för mig helt ny hårfärg), följt av två timmars skype-prat med finaste Andreas och sedan mys och lek med Leia och Lucy hemma hos bästa mormor så avslutades kvällen med absolut svinont i ryggen. Efter endel googlande och också ett uns jahapp..... - så har jag nog fått lov att inse att det är rejäla foglossningar. Kul för mig. Och idag när jag vaknar är det hej förkylning som dansar i takt med det höstlika regnet som faller utanför fönstret. Men nu är det bara att ladda om för i eftermiddag kör vi igång med lite jobb igen. Go Go Go! Proviva, Gojibär, nyponsoppa och ingefärsthé - nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0