This is an update


Träd-/blombild från Xiamen

I
ntet nytt vare det på fronten denna solfyllda dag. Nej, jag vet inte riktigt vad jag syftar på - det har ju hänt grejer! Iallafall värda att nämna i min lilla värld! Jag har varit sjukbeskriven från jobbet. Jag har varit i Göteborg. Jag har träffat Jonna. Jag har träffat farmor. Jag har träffat Jessica. Jag har träffat ANDREAS. Jag har bott på hotell. Jag har varit på liseberg och ätit mjukglass i takt med att jag förlikade mig med tanken på att jag inte skulle kunna prova på atmosphere. Inte i år. Jag har tappat bort min i-phone laddare. Igen. Jag har vinkat av alla de jag träffat. Jag har flugit. Jag har åkt tåg. Jag har återuppstått på jobbet och jag har återvänt hem. Jag har haft hejdundrans trevligt! Nu är det tjugotre dagar tills jag är en helhel igen, eller vi en treenighet, och jag ämnar att göra det bästa av tiden. Som till exempel fika med Joanna, avundas Johanna, njuta av frisk luft och sensommar samt sälja kläder. Det är planen. Och självklart fortsätta min väg mot THE moderhood.

Igår skickade jag, förutom ett stort grattis till Jonna, mina tankar till vår fina Ängla. Två år. Tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0