XO-XO



Jag borde förstått redan tidigt imorse att idag, idag är inte min dag... Jag borde vetat då jag hällde i tvål (!!!!) istället för sköljmedel i tävttmaskinen att saker och ting inte skulle gå min väg... Och det har de verkligen inte gjort. Morgonen orkar jag inte ens skriva om, mer än att jag är så oerhört tacksam över att mina kollegor på jobbet ställer upp och jobbar istället för mig nu på kvällen och troligtvis även imorgon på dagen. Jag mår diskuterbart och only to make things worse så brände jag mjölken jag skulle ha till min stuvning samtidigt som halsbrännan från helvettet kom och knackade på. Men, jag är inte den som är den! Vila är ordinerad och jag tänker göra mitt bästa, genom att femton.nollfem duna ner i soffan tillsammans med en tallrik falukorv och stuvade(de är fortfarande osäkert hur stuvningen klarar sig)makaroner och umgås lite med mina vänner S och B, njuta av små fluktar av Nate och bara ha det gött då Gossip Girl visas på femma. Hurray för mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Feel better vännen!! Och ja, jag insåg också att det nog heter tapas - och att det är mitt kall i livet.

2011-08-05 @ 19:23:38
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0