TGIS

Tänkte skriva igår, då med den högst orginella rubriken TGIF, men tiden ville inte samma som jag så jag modifierar och kör idag istället. TGIS. Den funkar imorgon med. Dessutom är det väl lika skönt med lördagar!?

Jaha. Vissa av er, säkert de flesta, är förmodligen helt super stoked inför kvällens ishockey sammandrabbning Slaget om Siljan. Right?! Själv kunde jag nog inte brytt mig mindre.. Men jag tror dock att det kommer bli ett jätte roligt event och alla ni som är hemma, ha en riktigt grym Lördag! Och självklart kan jag stäcka mig så långt att jag slänger in ett Heja Leksand! i min bloggtext för att Mora vinner, det vill jag trots allt inte

Idag då. Jag sportar nästan birth-suit och njuter lite av att vara snowboardänka och får vara riktigt sunkig och drömma om en onepice jump-in. Är ensam hemma och bara ligger i soffan och gör vettiga saker som att kolla på Glee, Gossip Girl, Desperate Housewives och Human Planet. Fila naglarna och pilla i naveln. Beställa hem ska jag göra med. Har bara latat mig och tänker fortsätta att bara lata mig. Kanske till och med chilla i kapp med katten. Adde drog till Nanshan tidigt imorse och har det, enligt smsrapport, jäkligt gött i backen. Det är ett night-rail event med tävling där ikväll som han stannar för så en riktigt heldag.

I övrigt inte mycket att förtälja. Eller jo för bövelen! Det snöar! Inte lite heller, vaknade av att det var alldeles vitt på maken och det är en midre bedrift då det gäller Peking eftersom det är så mycket avgaser så marken ständigt hålls varm. Stora, fina, vita flingor dalar ner utanför fönstret och jag..... tycker inte ens det är kul. Hade det varit December. Tjoho! Nu.. Not so much. Vår kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0