Juleskumsfudge+Glee


Nu har julen dansats ut, den sista juleskumsfudgen är slut - det är tjugondag Knut. Vackert.

I min egen
självömkan har jag idag äntligen ätit upp den sista biten juleskumsfudge! Oh så länge som den legat i frysen och plågat mig med sitt nyttiga (??????) innehåll och kaxiga uppsyn. Men nu är den slut. No more. Avnjöts gjorde den till Glee i sällskap av en tår eller två. Jag ska till och med villigt erkänna att det var Sue Sylvester som jag fällde den för. Eller för hennes syster. Eller dem båda. Kanske till deras relation. Oväsentligt svammel. Dessutom har jag inte druckit kaffe idag! Yay för mig och mitt oberoende. Anledningen kan dock vara att jag från min krympande position inte klarar av att koka vatten utan att bränna mig på lågan.. Hm. Nu ska jag försöka få katten att tycka synd om mig och ge upp för dagen. Sju timmars tidsskillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0