Unconditional Love...

Har tillbringat större delen av dagen på mitt gårdscafé, unconditional love coffee. Vaknade av att de borrade i hissen imorse igen, lika högt trots stabilt tillstånd, och för att inte få psykbryt så smet jag. Har suttit och slipat på ett program inför en eventuell HV-resa till Peking. Funderat lite på vad mitt företag ska heta. Pre-bloggat för den andra bloggen inför semestern. Slipat på brev till potentiella partners... Och kollat på fyra avsnitt Cougar Town. Produktiv dag helt enkelt. Har full tillit till att det beror på superkaffet jag vart serverad. Jeez, det var så jag flög ur stolen.

Kommentarer
Postat av: Deniz

Ni hao fröken!:) Tack så mycket för ditt mail! Ledsen för att jag inte svarat tidigare, men är i Beijing just nu och kommer inte åt FB. Blev tipsad om att du har bloggen, så går helt enkelt den här vägen istället.. Skicka gärna ett tomt mail till mig så att jag får din vanliga mailadress. Sov gott, så hörs vi snart! / Deniz

2011-01-11 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0