As the days goes by we are getting older



Summer love


Idag är det tre veckor kvar tills jag stiger av tåget i Göteborg och blir mött av min fina Andreas. Om jag längtar, ja!! Herre min get, räknar dagar timmar och minuter! Ungefär så.. Nog för att vi är onödigt vana med att vara ifrån varandra men denna gången är lite annorlunda. Och dessutom under en längre period. Tre dagar på två månader - Bättre än inget intalar jag mig själv!

Försöker fylla och förgylla mina dagar tills dess. Mys med kidsen. Bad i Tällberg. Fika. Korsord. Och jobb...  Riktigt hektisk dag idag då det gick i ett kör från att jag anlände tills att jag slet mig därifrån nu på eftermiddagen, men nöjda gäster ger glimmer! Men att inte hinna det man borde utan stressa runt känns. Himla känslig kropp nu, men det är skönt att hålla igång. ......Vilket är sjukt motsägelsefullt mot vad jag gör nu..! Halvligger i sängen och vickar på tårna utan intention att röra mig, medan mamma lagar lördagsmiddag och fipplar runt i lägenheten. Kanske borde jag hjälpa till?! Äh, erbjuder mig att diska senare. Gott ska det bli iallafall, Lissens. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0