Central Park






Pekings två snyggaste bikers, Kristen Lum och Candy Lin!

Thank goat! Mår betydligt mycket bättre idag och satsar helhjärtat på att fortsätta med det också!

Lite bilder från i förrgår då jag mötte upp fina Kristen, och senare även Candy, på Livewell i Chaoyang Park. Ett riktigt mysigt häng med sköna uteserveringar och god, västerländs, mat och dryck. Sextionie yuan för en stor sallad, en quich och en färskpressad juice eller smoothie - I say gotta love it! Dessutom alltid lika mysigt! Vi satt och pratade i timmar om allt mellan himmel och jord, barn och droger. En vild blandning! Borde göras oftare helt klart.

Nu är det väl dags att starta upp sig själv, frukost känns riktigt lockande och sedan lär jag ta igen den missade packningen från igår då Andreas äntligen kommer hem idag! Yay för det! Och då packningslusten bristen ska jag fortsätta mitt, vårt - förlåt!! haha självklart vårt bröllopsplanerande! Vill ha så mycket klart som möjligt innan liten kommer och tar upp en stor del av vår tid. Fick offert från ett potentiellt ställe imorse, kuuuuuul! Kan nog bli bra detta! Har en bra magkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0