The time it takes to learn..


It's all a big blur

Då är man där igen då, samma situation som tidigare - bara lite värre denna gången. Packningen. Snart är det dags för det stora movet, att flytta tillbaka till Sverige. (Hjääääääälp!!) I min bubbla trodde jag att det skulle gå bra denna gången i och med att tre kartonger redan är hemskickade. Jag tyckte jag hade delat upp det bra. Att jag rensat ur ordentligt, skickat massor till Xiamen och trodde på riktigt att jag skulle kunna hålla mig till mina tjugo kilo plus handbagage... But I can see clearly now - det finns inte en sportslig. Både jag och Andreas är rökta torskar, igen. Eller inte ens det mer typ felskurna blåsfiskar. Dead that is. Att man aldrig lär sig!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0