If It was my secret to tell...

... I wouldn't have told you.

Ah men jag har så väldigt mycket nu va. Massa serier att kolla på, en katt att gosa med, en kille att underhålla och kläder att spana på. Nä, riktigt så är det väl inte. Det är inte hela sanningen. Den resterande delen av sanningen är att jag varit småkrasslig, är rätt fullproppad i huvudet av allt som ska donas med inför en eventuell uppstart av företag (vilkens idé har fått väldigt mycket positiv cred. Kul!), en HV-resa som det fipplas med, en Vietnam/Kambodja resa som det ska åkas iväg på om en vecka, en karl som snart drar och en katt vi inte vet vart vi ska göra av.. Hemmets alla små fix. Det rullar på rätt fort. Massa mail som måste formuleras väl och skickas och dessutom ett flertal bloggar att underhålla. Därav kommer min egna riktiga blogg lite i skymundan. NI kommer i skymundad. Vilket jag ber tusenfalt om ursäkt för och passar även på att sneaka in en liten bedjan om lika mycket förståelse. Minst. Jag ska, som jag sagt många gånger förr utan större bevis på positivt resultat, försöka bättra mig!.... Hm. Nu måste jag jobba vidare innan det blir mörka natta här och sedan blir det att glo på ett avsnitt Human Planet innan de melerade sluts. Rysligt intressant.

Kommentarer
Postat av: Sannie

ha en fin Torsdag! :)

2011-03-03 @ 15:15:27
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Söta du! Klart vi förstår. Det är bara jag som inte har något liv och sitter framför den där bloggen hela dagarna.



Fortf inget om hösten. Vi sköt upp bokningen en månad, så du vet. Hur mkt kostar det att flyga inrikesflyg btw? Puss

2011-03-03 @ 20:01:39
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Mariah

Men du, jag vill höra mer om din företagsidé!!!

2011-03-03 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0