Not an average Sunday


Post-lunch på Meeting Point för typ en månad sedan... That me is no more.

Morsdag idag! All kärlek till alla bra och fina mammor där ute jag känner! Speciellt får jag nog skicka en hälsning till min egen mor, mamma kolla privata mailen, en liten morsdags present finns där! För mig hoppas jag detta är sista gången jag inte blir firad - som ni kanske vet älskar jag alla typer av firanden! Födelsedagar, namnsdagar, påsk, midsommar you name it, I love it! Och snart får jag en till att lägga till samlingen och Andreas ytterligare en dag att ha huvudvärk över att komma ihåg. Hah. Men ni, jag ropar och söker lite desperat efter schyssta bloggar med preggon som klär sig snyggt! Jag har noll, zero, zip inspiration och känner mig som en mosbricka i allt! Inte ett dugg kul.. Så lite schyssta tips hade suttit fint! Tack.

Ha en fin dag! Nu ska jag ringa och kolla så Adde lever, han har köpt longboard och är ute och åker Xiamen runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0