The Cardigan nerd


Jag är och har så länge jag kan minnas varit något av en nörd då det kommer till cardigans, men märkligt nog så är just där det alltid brister i garderoben. Så hittade jag denna. Bubbelroom.se som har den, eller hade. Sorg. Den hade varit ett toppen kompliment till mycket. Men men, jag överlever! Nu är det dags att ta tag i dagen och gå upp ur sängen. Vaknade vid tio tiden av att Mochi fått nog av mitt sovande och började bita mig i tårna. Dusch, frukost, tvätt, städ, städerska, ut. GO!

Update: Mina tankar idag till bästa Andreas som redan, innan lunch, haft en riktigt jävla skitdag. Fylld av idioter och grejer som inte ska ske! Skicka honom lite positiv energi ni också, söta. Tro mig - han behöver det!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag köpte den koftan på Rut mfl. i Gbg i höstas. Kanske den finns kvar där? Jonna bor väl där?:)

2011-06-01 @ 09:39:07
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0